SÅNA DÄR UNDERBART FINA SAKER

Idag har jag haft det så himla gott och mått sådär himla superbra, trots att inget speciellt egentligen skett. Startade morgonen med utsikten i bild nr tre, det var ljust ute och klockan var runt halv nio. Efter att ha jobbat lite och gjort lite skolarbete gav jag mig själv lite mys-tid i soffan. Med en stor kopp grönt te med en klick honung i. Efter träningen åt jag veckans bästa middag. Sushi såklart! Och sedan såg vi film några goda vänner och bara hade det bra. Skrattade en hel del.
 
För inte så länge sedan anlände jag till min lägenhet och nu försöker jag packa. Imorgon ska jag nämligen besöka en utav världens bästa personer som flyttat till Oslo(bild nummer ett)! Hade dessutom tänkt bli lite bortskämd av pappa i form av mat och trippa runt på mitt fina vita trägolv i oslo om morgonen iförd tjocksockar. Som grädden på moset har jag planerat lite häng i olika vintagebutiker och mys med andra fina vänner. Ser fram emot en underbar helg. 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Det är väl underbart när de där "vanliga" dagarna ändå bringar lycka :) Det är underbart.

2013-02-07 @ 00:35:20
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: lycka till! :D

2013-02-07 @ 11:25:01
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Härligt :)

2013-02-07 @ 13:35:05
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: inthearena.blogg.se

gott med sushi!

2013-02-08 @ 09:23:56
URL: http://inthearena.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com