and we rocked the twenties

Har haft en sådan fin påsk ska ni veta. Annorlunda, då den knappt firats med familjen och då jag inte ens snörat på mig skidpjäxorna en enda gång. Men så otroligt bra ändå!
 
Långfredagen spenderades i 20-talsoutfit tillsammans med fransar, vackra pannband i olika nyanser och former, kostymer, pärlhalsband och påskharshattar. Vi lekte kurragömma, spelade mario på nintendo, skrattade, dansade, posade konstigt, fick röda märken i pannan av alla tjugotalistiska hårband och snodde varandras telefoner och tog tusen egobilder (bokstavligen).
 
På påskaftonsmorgon var vi trötta och åt våfflor med frukt i mängder och målade ägg i olika former och färger. Jag fick dessutom skutta runt på påskäggsjakt efter frukosten och då hittade jag ett fint ägg med pärlor som min vän Ella knåpat ihop. Fina vänner. Fin påsk! Hoppas ni haft en supersöt, gullig, rolig påsk med massor av kärlek och skidor. 

Kommentarer
Postat av: anna

åh, det ser ut att ha varit riktigt kul!

2013-04-03 @ 09:09:51
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Meg

Härliga bilder, och fett coolt tema!

2013-04-03 @ 16:35:39
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysig påsk! Ibland måste man bryta traditionen=)

2013-04-03 @ 18:12:23
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se
Postat av: Rosita

Åh, vad kul det såg ut att vara! :)

2013-04-04 @ 21:27:01
URL: http://www.fewlix.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com