TESTAR ANSIKTSMASK.


Såhär snygg är jag idag. Tror att vintern verkligen tär på mig, titta det finns inget spår kvar av Italienresan, all min brunhet är borta. Fattar ni?? BORTAAA! Kolla jag är ju helt bleeek!!! När hände det här?? Äsch, det känns skönt iallafall!


Vet ni vad jag tänkte på? Nu har jag äntligen hittat den perfekta halloween-outfitten! Kanske borde starta en karriär som kritvit huligan när jag ändå håller på? Då kanske jag kan skrämma iväg dom små rackarna. Eller så kan folk anlita mig när deras barn varit stygga, för när dom ser mig lär dom skita på sig, typ.


Jag blir ju rädd för mig själv, så då lär ju barnen bli rädda. BUS ELLER GODIS?


Näää, nu börjar masken stelna! På bilden ovan försökte jag le.. Alltså det här funkar inte!! Känns som botox. Och nu börjar det kännas askonstigt..


Kolla! HELT STELT JUU. Det här måste ju vara lika effektivt som botox, varför skryter alla mina vänner över det där med botox??


JA MEN VAD BRAAA! Nu fick jag skiten på fingrarna, och nu kletas det ut på tangentbordet... Nä, nu ska jag tvätta bort det.... Det är ju varmt som attan också!!

Mitt tips till er: Ta botox istället, det här kladdar så mycket.
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com