I'M SCARED OF WHAT'S BEHIND AND WHAT'S BEFORE.


And after the storm, I run and run as the rains come. And I look up, I look up, on my knees and out of luck, I look up.

Night has always pushed up day, you must know life to see decay. But I won't rot, I won't rot. Not this mind and not this heart, I won't rot.

And I took you by the hand, and we stood tall, and remembered our own land, what we lived for.

I won't die alone and be left there. Well I guess I'll just go home, oh God knows where. Because death is just so full and man so small. Well I'm scared of what's behind and what's before.

-Lyssna!


Kommentarer
Postat av: emma

älskar låten!<3 ååh.. fina eveline :*

2010-10-31 @ 18:59:52
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com