GOODNIGHT. GOODBYE.

Efter en kväll med mamma, tvn och packning är jag nu redo för sängen som så efterlängtat skriker på mig. Imorgon klockan 10 går tåget. Helt själv ska jag sitta på ett tåg mellan 10-21 ungefär. Segt! Men med hjälp av min underbara spotify-lista, en bra bok, en supertidning, lite god mat och internet ska det nog gå bra ändå.

Godnatt sötnosar!


En halv outfit bild ifrån i fredags. Har ingen hel outfitbild eftersom att ingen ville ta en outfitbild på mig. Så ni får stå ut med att jag står halvt med ryggen till och att en annan tjej smög sig in på fotot och posade hejvilt. Jackan är iallafall ifrån H&M, likaså tunikan och shortsen. Var väldigt H&M:ig i fredags! Läppstiftet kommer ifrån Krakow.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com