VISSTE NI..


..att Lady Gaga går i min klass?


.. Att jag gillar att prata i telefonen på lektionerna?


..att mina kompisar älskar att umgås med mig? Se så glad han är!



..att jag gillar att göra grimaser?


..att killar i min klass gillar att sitta och tjuvkika på mitt gyllene hår och att knäppa kort på det?


..att inte bara jag gillar att prata i telefon på lektionerna?


..att det faktiskt finns dom som pluggar i min klass?


..att det finns dom som inte pluggar utan bara hoppar omkring framför kameran?


..att jag brukar hoppa omkring även utanför lektionerna?


..att det faktiskt finns andra i min klass som gillar att hoppa runt?


..att jag gillar att gå på saker?


..att min klass verkligen är en mobilnördklass? På riktigt alltså..


..att nyckelpigor är snygga?


..att jag gillar att hänga på busstationer?


..att jag är sjukt sugen på att åka till Santorini eller någon annanstans i Grekland?

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

älskar din jumpsuit, eller vad det nu är ;P

2010-05-31 @ 19:58:02
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Hejsan ! Du jag skulle nog ta och titta min mail om jag var du ;) :D

2010-06-01 @ 12:47:49
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com