BYEBYE OSLO.


Hej bloggen!
Idag har jag varit jätteduktig. Jag har pluggat, gymmat och joggat. På kvällen grillade jag med farmor, farfar, pappa och kusinerna. Nu ska jag packa o se på gossip, imorgon far jag hem! Tar flyget till stockholm klockan 2 cirkus, sedan tåget vidare från Arlanda tio i 4. Landar i sundsvall vid halv 8 typ. Gonattt.
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com