SVAR.



Fick en kommentar häromdagen som jag tänkte svara på.
Tack så hemskt mycket för allt beröm ♥

1. Jag bor en bit utanför Sundsvall, men jag är ofta hos min pojkvän som bor i Sundsvall.

2. Jag går Samhälle-samhälle.

3. Jag och Victoria är fortfarande bästa vänner, men hon har haft mycket i det sista, hon har t.ex. precis flyttat ifrån sitt barndomshem och därför har jag inte kunnat vara med henne hemma. Vi träffas varje vecka men korta stunder, men det har ju blivit mindre eftersom att hon går på en annan skola än vad jag gör, och vi åker nästan aldrig samma buss längre. Men förhoppningsvis kommer vi börja umgås mer nu när hon flyttat närmare stan. =)

Hoppas jag besvarade frågorna så bra som möjligt!
Fortsätt gärna ställa frågor, det är superkul! Min mail är också [email protected] om ni vill maila något. Puss!

Kommentarer
Postat av: Paulin

hihi tack! ja det är riktigt mysigt att ha granen på plats :)

2009-12-21 @ 19:38:06
URL: http://puussgurkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaack :D

2009-12-21 @ 20:05:47
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Marina

Svar: Jo, inte alls kul.. Men nu är det slut plugg för i år!! ;D

2009-12-21 @ 21:00:46
URL: http://minlillafotoblogg.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag gillar din också! den var mycket mer personligare än min :)

2009-12-22 @ 00:46:04
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com