MITT 2009, OKT-DEC.

Oktober:


I Oktober var jag i Krakow i Polen, och i Budapest i Ungern.

November:


I
November hade New Moon biopremiär, och jag, Jenny, Evelina och Victoria gick på midnattsvisningen! Det var superkul! Jag såg New Moon två gånger under november.

December:


Vi firade 6 månader, jag och sötnos.


Och jag shoppade mycket! + var på luciavakan! Det var jul och jag fick massa underbara saker!

Har även fått massa fint igår och idag + shoppat!

Summering: 2009 har varit det bästa ochr roligast året i mitt liv. Hoppas erat år varit bra!


Nu ska jag fixa mig, vi ska ha nyårbuffe här snart! Och min släkt ska komma! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Du verkar ha haft ett bra år, härligt! :)

2009-12-31 @ 17:15:01
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: annii

Desamma

2009-12-31 @ 17:15:46
URL: http://anniwfva.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com