Ytterligare en lista

Ytterligare en lista från Beciell

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Busigt, men kunde bli lite blyg ibland så säger mittemellan

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Sol!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?

Jag hoppas på att jag står på scenen, antingen inom teater eller som sångerska.

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Nång gång per år

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Chace Crawford, Orlando Bloom eller Robert Pattinson

6. Hur är du klädd just nu?

Joggingbyxor, grå kofta och röd randig t-shirt

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Leka med mina syskon

8. Har du åkt ambulans?

Nej aldrig.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Jag dricker inte alkohol.

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Franska

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Ja det har jag många gånger.

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Att jag klarat av alla prov denna månad.

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Jadu vad har jag inte fått?

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Ja men om man är på dåligt humör så nej!

15. Vilken film såg du senast på bio?

I taket lyser stjärnorna.

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Nej. Jag är dålig på skånska.

17. När känner du dig som snyggast?

När jag har gjort något med håret och när jag har kläder jag verkligen gillar.
På sommaren när man är brun

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Jag brukar jobba lite hemma.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Vet inte riktigt. var nog när jag var liten och snodde mammas nycklar och slängde dom i soptunnan.

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Life in Technicolor- Coldplay

Rolig lista! Vem som helst får göra den!


Kommentarer
Postat av: AMANDA

ja dom gick ju vidare också =) hehe

2009-02-25 @ 18:33:36
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

aaw, vad gullig du är, tack snälla! <3



kramis

2009-02-25 @ 19:43:04
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

roligt med listor :'D

2009-02-26 @ 10:20:54
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: victoria

Intressant läsning! ;)

2009-02-27 @ 21:52:49
URL: http://lollipopparna.devote.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com