the twentieth of may




Röd/Orange skjorta- vintage, blus, strumpbyxor och hatt H&M, solglasögon Primark, skor Dinsko, klocka Guldfynd.

Ber så mycket om ursäkt för min katastrofalt dåliga närvaro de senaste veckorna. Kan i alla fall berätta att jag haft mitt sista matteprov för gymnasiet och troligtsvis också min sista gympalektion denna termin. Man kan nu faktiskt räkna ner dagarna till sommarlov på fyra händer och att gå till skolan utan jacka är en möjlighet. Så härligt och bra.

Dagen har spenderats med en söt klasskompis på stan, vi gick runt bland vackra Alexander Wang klänningar och häftiga Dieselvästar på Eger och hann också med en runda på en nyöppnad Bikbok som numera ser ut som en lyxvåning, en titt på Monkis fina sommarkollektion och vi avrundade med att sitta i Nationalparken ätandes frozen yoghurt.

Efter det slog jag mig ner på en vacker fransk liten idyllisk restaurant vid namn La Bouchon och kvällen avslutades framför Water the Elephants på Saga kino. Efter filmen var jag lite smått förvirrad, hur är det möjligt att Robert Pattinson bara blir snyggare och snyggare för varje film han gör?

Kommentarer
Postat av: Meg

Snygg outfit :D

2011-05-21 @ 12:27:23
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Bläckward

SNYGGING!

2011-05-22 @ 12:48:36
Postat av: Jenny

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 13:46:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com