CHILL CHILL CHILL


Converse, ryggsäck Only, brillor Primark, shorts Concious collection by H&M, tröja H&M, hatt H&M. (OMG ÄR EN H&M-REKLAM!)

Slänger in en bild ifrån i fredags när jag och Mira hängde i parken, såg ut som ovan då. Är så himla skönt att man kan springa runt med shorts var och varranan dag! Annars spenderas hela den här veckan med härliga och söta heldagsprov vilket innebär att man sitter och skriver prov fem timmar i sträck.. Men jag tycker faktiskt det är ganska skönt för man slutar tidigt varje dag. Chill out.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 05:17:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com