HEY THERE.


Längtar lite efter sommar. Men jag ska inte klaga eftersom att det bara är 0 grader ute, man kan till och med gå runt utan vantar utan att frysa fingrarna av sig. Superhärligt.

Just nu är jag verkligen supermätt, och supertrött. Åt massa kycklingvingar. Tror jag ska träna lite lätt för att få bort all överflödig mat och sedan ta ett långt bad, låter inte helt fel va?
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com