DET HÄNDER BARA PÅ FILM


Kavaj H&M + nagellacket Miss stone heart + Melkesjokolade + Gossip girl = Lyckad kväll.

Hej & Hå! Här sitter jag en fredagskväll trött och sjuk. Mina två söta vänner Amanda och Frida gick precis hem efter en kväll med god mat, efterrätt och snack hemma hos mig.

Måste förresten berätta en sak som hände igår.. Har ni någonsin råkat ut för att en bil kört förbi er och en våg kommit rätt emot er och blött ner hela er? Nej, det är ju sånt som händer på film.. Men det hände faktiskt mig och Frida igår på väg till skolan.. HAHA. Vi blev så blöta och bruna i ansiktet av det smutsiga gatuvattnet att vi blev tvungna att åka hem igen och byta om. Lite komiskt, men nu är jag sjuk istället.. Det är ju bra inför morgondagens party!

Ska nu krypa under täcket och se på nya TVD. Goodbye lovers!
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com