BÖLGEN & MOI




Några härliga bilder från igår. Kvällen spenderades med näsan i skolböcker, skulle egentligen ha OTH-maraton med några vänner, men fick inte tid. Skolan äter upp mig... En positiv sak med igårkväll var i alla fall att jag kom på att jag glömt att se det nya avsnittet av TVD, så gissa om jag tittade på det? =) Nu måste jag göra mig i ordning, ska jobba idag. Wish me luck!
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com