JAG ÄR HUNGRIG, INTE EMO.


Ni kanske tror att jag är en jättetråkig person, sådär lite småemo som på bilden ovan. Men alltsåe.. Det är inte jag. Min blogg är så seriös, gud vad det är tråkigt egentligen.. 

Vet ni? I skolan skulle vi skriva bra saker om varandra, då fick jag två lappar där det stod: Du har glimten i ögat. Ja, det är kanske den där glimten på bilden ovan de menar? Vad vet jag..


Men iallafall, egentligen är jag inte alls deppig eller tråkig, jag är bara hungrig! Jag är som en varg, jag är hungrig 24/7 vilket betyder 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan för er som inte fattar.

Men det är lugnt. För nu har jag ätit så mycket så att jag slipper äta de närmaste månaderna, så nu blir bloggen roligare. =) (Nej, jag har inte färgat håret brunt, bilden är gammal bara)

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: lisa

snygga ringar:)

2010-10-11 @ 15:18:55
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Sadia

snygga ringar :)

2010-10-11 @ 20:56:45
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Rosita

Ååh, fina fina ringar!

2010-10-11 @ 21:50:20
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com