JAG VANN GULDFYNDS TÄVLING!


Idag fick jag ett mail där det stod att jag vunnit tävlingen hos Guldfynd som gick ut på att man motiverade varför man skulle vinna 1000 kronor i presentkort hos dom. Min motivering löd såhär:

I sommar skulle jag vilja ha en klocka
så att jag håller tiden när jag håret ska locka.

För inte vill jag väl mitt hår bränna upp,
bara för att min gamla klocka inte längre är någon tupp.

Den skulle lysa vitt mot min solbrända hud
och jag vet att även det skulle gillas av gud.

Mina vänner skulle uppskatta om jag höll tiden
det skulle verkligen höja friden.

Och lärarna skulle slippa att på mig skälla
och jag skulle slippa att höra dem gnälla.

Nej, jag vill inte längre leva i synd,
jag vill ha en klocka från guldfynd.

Gissa om jag är glad?!

Tack till Matilda!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

tack=)



yaaay=D

2010-06-01 @ 21:25:57
URL: http://jessicatorreslopez.blogg.se/
Postat av: tove

Finurlig text :D

2010-06-02 @ 08:33:13
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com