SVART ÄR INGEN FÄRG, DET ÄR SÅ MAN KÄNNER SIG.


Svart är ingen färg, det är så man känner sig. Markus Krunegård. ♥

Vet ni vad? Jag har gått och tänkt på att jag bara skulle vilja hoppa över några år, så att jag kan börja leva mitt liv. Bli klar med skolan, flytta bort, träffa massa nya människor, skaffa ett jobb, gå mina egna vägar, köpa och indreda min egen lägenhet och bjuda över tjejkompisarna på tjejmiddag.

Men samtidigt, så vill jag inte hoppa över den här tiden i livet, tiden då det finns tid för att göra många misstag som man ska lära sig av, tiden i livet då man får göra saker som man kanske inte kan göra senare i livet.

Ja, nu när jag tänker efter så är det nog inte så illa så som det är nu ändå. Det är såhär det ska vara när man är tonåring och går i skolan. Och om några år kommer jag nog titta tillbaks på dessa år och ångra mig att jag inte tog vara på tiden. Så det är vad jag ska göra nu, jag ska glömma alla bekymmer, göra mig kvitt alla bekymmer och bara leva i nuet. Jag ska göra saker jag egentligen inte vågar. Nej, ingenting ska stå i min väg nu! Allt ordnar sig!


Kommentarer
Postat av: jennypenny

I like it!

2010-07-17 @ 00:48:31
URL: http://jennyarctaedius.devote.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com