LIFE IS LIKE A FLURRY.


Ikväll har jag varit hos Linnea med fint sällskap. Vi har badat, ätit god kvällsmat och bara njutit av sommarens värme.

Vet ni vad? Jag kan inte sova, jag bara sitter och funderar hela tiden. Jag har på den senaste tiden inte riktigt varit mig själv, vilket bloggen har blivit lidande för. Jag svarar aldrig på kommentarerna och jag skriver ganska ointressanta inlägg. Jag hoppas att det snart kommer en vändpunkt för mig, som kommer göra att jag tar tag i det igen. För jag älskar verkligen att blogga, men nu verkar jag inte ha ork till sånt som var min vardag förut. Jag är ledsen, men så är det.

Hur ska man kunna skriva något intressant och roligt när ens liv egentligen inte är det? Ja, inte just nu iallafall. Förhoppningsvis kommer allt att bli bättre snart, jag tror det, det känns redan som det. Sakta, men säkert så känns det så. Jag hoppas att det blir så också, för att må såhär, det suger. Att vara knäckt suger, så nu är det slut på det. Jag ska bli en stark person igen, allt ordnar sig. Ja, allt kommer ordna sig.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

2010-07-22 @ 11:01:45
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: therese

din blogg är också riktigt fin!

2010-07-25 @ 12:13:32
URL: http://thereseekegren.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com