MERRY MERRY CHRISTMAS


Hejsan hoppsan godingar! Befinner mig nu i Oslo. Resan hit igår var riktigt jobbig.. Resan tog 12 timmar, pappas bil hade gått sönder så vi hade en lånebil, men den krånglade så vi kunde inte köra fortare än 80 km/h. Det var snökaos och massor av bilar hade krockat och kört i diket överallt så vi fick stå i kö hela tiden. ROLIGT!

Men nu är jag iallafall här tack och lov! Idag har vi fixat en julgran, pyntat den, slagit in julklappar, bakat och städat. Fixat allt inför imorgon. Så nu kan julafton anlända. För tillfället sitter jag mätt och belåten och ser på Love Actually. På bordet lyser levande ljus och i min hand har jag ett glas vin. En skön lill-julaftonskväll.

Ovan får ni ett smakprov på photoshooten ifrån i tisdags. Hur nöjd som helst!

Bye Bye. Och GOD JUL!
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com