VENICE, FLORENCE, TAORMINA, SCOPELLO, PALERMO & ROME.


Hejdå kära vänner! Nu drar jag till Italien. Venedig, Florens, Taormina, Scopello, Palermo och Rom står på listan. Ska försöka uppdatera nån gång från Italien, men annars hörs vi den 18:e! Ha det fint medans jag är borta! Puss och kram!
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com