JAG ÄR GLAD

iii
Äntligen har jag min biljett i handen! Grymt bra platser! Kan jag säga något annat än att jag längtar till den 19:de? Haha, det enda problemet är att det är skola dagen efter, jag kommer se ut som ett dött lik (kan ett lik vara annat än dött?) men det spelar ingen roll! För jag får se Twilight + New Moon på bio! Vilken lycka♥



Vaknade förresten nyss och tittade ut genom fönstret, jag fick en glad överraskning, massor av snö!  Det ger mig faktiskt lite julkänsla. Nu vill jag ha jul! Åh vad mysigt, nostalgiskt och underbart. Ha en bra dag!

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com