Almost there

Oslo Plaza Radisson SAS by Glenn Karlsen.
Om bara 12 dagar far vi till Oslo! På bilden ser ni Radisson i oslo.

Förlåt för så himla dålig uppdatering. Släkten har varit på besök och jag har lämnat in mobilbredbandet för lagning, hoppas det kommer bli lagat nu! Igår for jag till Vickan och sitter nu vid hennes dator. Vi har gjort massa läxor hela dagen, USCHA!
Men igår fick Sanna se Twilight, vi tvingade henne att se den och jag tror hon gillade den för hon kunde inte sluta prata om den, hehe. Men nu ska jag och Victoria göra en tidning på engelska och sedan se på tv och mer Twilight! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till med Tidnigen den kommmer att bli jättebra! Kramar till dig och Vickan!

Ja twiligth är den bästa filmen som finns älskar den , har köpt den nu och första och andra boken! ;)

2009-05-03 @ 17:47:53
URL: http://www.sannasofiee.devote.se
Postat av: Jells

SV: Håller med. Synd bara att jag inte kan köpa någon sådan! :(

2009-05-03 @ 19:09:30
URL: http://jellss.blogg.se/
Postat av: irma

härligt med oslo :)

2009-05-03 @ 19:47:30
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Inte roligt när internet inte vill funka som det ska...



Sv: Tackar :)

2009-05-04 @ 10:01:27
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com