A wonderful weekend



1: Min 17;e Mai outfit!Lägg märke till min nya norska slöja som hänger på kavajen! 2: Bild på klänningen. 3: Efter massa traskande blev det en lunch på en restaurang med folk! Mysigt, såklart!

Nu ska jag och Vickan packa ihop och se ett eller två avsnitt av One Tree Hill. Men sedan ska vi sova. Tåget går nämligen hem klockan 7.25 imorgon så vi måste kliva upp 6! Men det har varit en underbar helg här och jag längtar redan till i sommar då jag kommer tillbaks! Ännu ett plus är ju att vi slipper skolan imorgon!
Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com