Inte min dag


Just nu är jag med min bästaste bästa vän Victoria.
Idag kan jag verkligen hålla med om att det inte är min dag. Jag skulle köpa ett par blommiga skor från accent och de var på rea och kostade bara 99 kronor! Jag såg att det fanns i min storlek och blev så klart överlycklig. När jag sedan skulle testa dom märkte jag att de var väldigt stora och såklart var de felmärkta! Så tji fick jag, inga skor för min del.

När jag sedan skulle fara till Siba där de rear ut alla sims spel för 99 kronor så har de såklart inte det sims spel jag vill ha tag i! Nu spöregnar det dessutom ute och jag och Victoria vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men vi lär väl hitta på något, vi kanske slår igång någon film. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Ja, vem gör inte det? ;)

2009-07-07 @ 19:54:16
URL: http://jennifernorin.blogg.se/
Postat av: Rosita

Lät inte så kul det med skorna och spelen,

men du kommer hitta ett annat par fina skor med blommor på och i din storlek och spel som du vill ha :)

2009-07-07 @ 20:18:08
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja verkligen :D

2009-07-07 @ 20:22:48
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: tvillingtelepati, :))

Tack så mycket ! :D

KRAM.

2009-07-07 @ 23:14:05
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com