En rolig lista

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

-Amanda Eveline. Ja faktiskt. Var inte det förut men nu är jag det.

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Katt, Hund och kanin. Jag gissar på att jag är så god, att det är därför.. Haha

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

Nej absolut inte!

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Askungen tror jag, är ganska svag för den disneyfilmen.Gillar även knattarna.

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Ja det har jag. Har ett livsmål, det är att få sjunga på en scen inför många människor och kanske få släppa en skiva, även att göra en duett med en kille skulle vara toppen.

6. Är du allergisk mot något?

Jag är laktosintolerant men inte allergisk. är känslig mot starka dofter också.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Ja det gör jag om det inte är allt för dyrt men jag anser att vi alla måste börja ta lite mer ansvar vad gäller miljön.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Torka golvet.

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Ridning 1 1/2 år, fotboll 1 1/2 år

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Nej men det gör nog livet lite enklare.

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Både och faktiskt. Men om jag måste välja så framför.

12. Sjunger du i duschen?

Haha ja självklart. Jag brukar komma på egna låtar i duschen men dom är oftast bortglömda när jag kommer ut ur duschen.

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Nej jag äter sunt istället.

14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Mandarin

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Ja jag har knappt tränat något.

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Jag går inte så mycket efter hårfärg, jag kan nog gilla alla hårfärger =)

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Med nära och kära. Har det mysigt.

18. Brukar du handla på kredit?

Nej jag bor fortfarande hemma och går bara i 9;an så jag har inte riktigt börjat handla massa själv, mest kläder -kontant

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Nej tyvärr.

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Jag ska fortsätta se på One Tree Hill, ska även bädda min säng, sedan sova.

Fick denna lista som vanligt av Beciell


Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

sv: åh ja, det hade vi! :)

2009-01-25 @ 21:21:43
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Mari

hej!



Jag har jobbat och tagit det lugnt.

Kollat på film och så där.

I fredags var jag faktiskt på homeparty med sexleksaker. Det var kul! :)



vad gör du på dagarna annars då??

Jobbar? Pluggar?

2009-01-25 @ 22:02:33
URL: http://.www.paprikastore.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

sv: ja , visst är det! Tror att jag ska göra det (:

2009-01-25 @ 22:02:53
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: anna boström

Okej va bra då ;)



då har vi ngt gemensamt!

2009-01-25 @ 22:11:49
URL: http://abostrom.blogg.se/
Postat av: Sofi

kul att du ville vara med =)

2009-01-26 @ 10:12:25
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: bjornzz

du glömde victor på 2an :P

2009-01-26 @ 20:19:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com