Where are you now? When I need you the most. Why don't you take my hand? I want to be close.



Where are you now
When I need you the most
Why don't you take my hand
I want to be close

Take my hand and walk with me

Where are you now
When nothing is going right
Where are you now
I can't see the light

So take my hand and walk with me
Show me what to be
I need you to set me free

Where are you now
Now that I`m half-grown
Why are we far apart
I feel all alone

Where are you now
When nothing is going right
Where are you now
I can't see the light

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin bild eveline :)



btw kan du kanske ändra länken till min blogg till mangoopaj.blogg.se istället för min gamla photosbymaria.devote.se? :D skulle vara jättesnällt :)

Kramar <3

2009-08-05 @ 12:28:16
URL: http://mangoopaj.blogg.se/
Postat av: M E T T E W I I K

tack vad snällt :):)

å desamma!

grymt fin bild.

2009-08-05 @ 16:48:02
URL: http://mettews.blogg.se/
Postat av: Rosita

Åh vad fin bild och text!

DU är så himla fin.

2009-08-05 @ 16:56:34
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-mail: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback

Hej och kul att du hittat hit!

Mitt namn är Amanda Eveline och jag är en halvnorsk 19-årig tjej som precis tagit studenten och blivit utsparkad från mitt barndomshem. Jag spenderar dagarna i föreläsningssalar, eftermiddagarna i fina klädesbutiker,kvällarna med en kopp te vid spotify i min fina nya lägenhet, helgerna på resande fot med kameran i högsta hugg och nätterna på klubbar tillsammans med fina vänner och fräck musik.

/>
Här får ni en inblick i mitt liv fyllt av fina saker, som varierar mellan rockigt och flickigt. Musik, saker man har på sig, tankar kring livet och vilda bilder. Hoppas ni trivs


Kontakt:
MondaytoSunday.blogg @hotmail.com